Thursday 29 March 2012

y2k

Assalamualaikum, hey guys!

Haa, korang tau maksud y2k?

y2k = years 2 thousands atau tahun 2000

ni terjadi masa tahun 2000 lah,
masa tu umur aku 3 tahun,
ni cikgu aku yang cerita tadi masa KH,
masuk tahun 2000,
kemungkinan semua data dalam semua komputer hilang pasal orang yang buat komputer ni set hari sampai tahun 2000 je,
malam 31 Disember 1999,
cikgu aku dia citer, dia kerja part-time dengan Plus, cari duit sikit masa dekat U
so, cikgu aku nampaklah semua orang tunggu depan komputer masing-2,
takut data dalam komputer dorang hilang sebab dah takde hari,
malam tu buat countdown

3

2

1

0

BOM!!!
haha, bukan bom,
lepastuh tengok-2 balik data-2 tu ada ADA,

p/s : conclusion, tak payah takut sangat dengan dunia sekarang ni, budak-2 sekarang ramai dah makan garam sangat dah dengan komputer, nak hack orang pon dorang tahu macam mana, ada sorang kawan aku tu aku takut sikit pasal dia tu 24 jam duduk dekat siber kafe, sekarang ni dia yang hack facebook kawan-2 aku, tapi aku kalau dekat facebook dia bagi link ke hape ke, selalunya aku ignorekan aje, haha, facebook aku dah 2 tahun start aku buat dari form 1 sampai sekarang form 3 alhamdulillah okey lagi aku pakai, tu je mau citer, kbye Assalamualaikum =)




No comments:

Post a Comment