Thursday 22 March 2012

Budakk HOT!!!

Assalamualaikum.. hey guy ;)

Harini aku nak citer sikit pasal budak HOT!
siapa budak HOT tu?
hoho, aku lah orang yer tu :)
harini lah ada budak panggil aku budak hot,
start dari masa KH,
buku aku lupa nak amik dekat atas, harini guna buku teks pulak, tu yang cikgu suruh amik buku teks
seingat aku lah, time nak naik dekat kelas aku terdengar ada budak cakap ' budak hot! '
aku diam terus je naik masatu,
sampai dekat kelas aku cari lah buku KH aku tu,
tengok-2 takde, aku lupa bawak rupanyer,
lepastu aku pinjam lah dari budak perempuan cina tu buku dia,
sampai dekat bengkel aku tengok dia bagi buku KH tingkatan 2 ea,
mak aii, aku dah takut-2, aku pon tukar buku dengan kawan aku yang duduk dekat belakang,
lepastu aku pulangkan balik buku budak tu,
actually aku nak citer yang lepas rehat tapi takpe lah,
lepas rehat time PS,
cikgu suruh buat pembetulan ujian 1,
aku siap awal lepastu cikgu suroh aku pegi kelas 3D,
cikgu suruh aku cakap dengan aneera suroh bawak buku komsas,
lepastu ada budak perempuan kelas 3D tu panggil aku ' budak HOT '
aku pon sebenarnya tak sangka yang dia tegur aku pasal aku dengan dia selalu dekat facebook je tu pon sebab aku like status dia,
nama femes dia amy tapi aku taktau nama penoh dia ape
lepastu aku keluar dari kelas tu aku tengok kelas sebelah tak ramai orang sangat,
aku tengok kawan aku, Fahmi
lepastu dia cakap aku budak hot,
aku terkejut sebenarnya gila lah masetu pasal ramai yang panggil aku budak hot
time nak balik tu amy tu selalu tunggu geng dia dekat tangga,
aku ingat nak sembunyi-2 lah belakang dia nanti dia tak perasan aku,
mula-2 dia pandang kanan, lepastu dia nampak budak lelaki lalu belakang dia pandang kiri pulak,
mati-2 aku bole lari dari dia rupanyer dia perasan aku pulak,
dia cam beg aku kot,
slow je dia cakap budak hot time balik tu,
pergh, memang gila lah tadi, geng-2 dia senyap je dia yg bising panggil aku :)
okey lah, aku citer ni dekat awek aku pon kena marah
tu je untuk harini, kbye, Assalamualaikum =)

Add me in facebook :-

- Uzair Adha
- Uzair Adha II

No comments:

Post a Comment