Saturday 17 March 2012

Ketua kelas

Assalamualaikum, hey guys!
Kali ni aku nak share lah pasal aku jadi kk
aku jadi kk masa darjah 1 sekolah agama,
darjah 4 dgn 5 sekolah kebangsaan,

                      =>    Hah! cerita masa aku darjah 1, tak banyak citer sangat masa sekolah agama,
pasal aku ni pendiam orangnya, hoho :]
tapi ada citer lah sikit masa skolah kebangsaan,
masa akhir tahun lah panggil gila kelas aku,
memang bising gila,
aku ganti kk pasal ape entah, lupa lah
memang masatu belambak lah kertas bawah meja aku budak-2 ni tulis nama siapa yang bising,
alah, yang selalu budak-2 buat tu,
buat huruf ' T ' besar-besar,
satu tulis ' L ', satu lagi tulis ' P',
yang bising tu kawan-kawan aku jugak,
tak guna punyer kawan! hoho :]

  =>     hmm, masa darjah 2 dgn 3 aku nakal sikit,
belajar pon entah kemana, tapi nasib baik setiap tahun masuk kelas pertama :3,
time darjah 4 dengan cikgu Kasmawati okey lah,
aku ingat lagi dia pilih aku jadi kk sebab nama aku sedap, hoho :]
time darjah 4 ni lah paling kecoh,
sebab dalam kelas aku ade hantu, :O
entah lah, aku pon tak sure sangat hantu ke hape nyer,
dulu kelas aku tu bilik seni, sekarang dah takde jadi kelas aku,
dekat belakang kelas ada 2 bilik terkunci dari dalam,
bilik tu lah yang kawan-2 aku cakap ada hantu,
rasa macam pintu tu bergegar,
lepas tu, ada lah sorang mamat ni yang selalu pkai songkok ni, Aiman Md Shah pegi check
start lah merapu dia cakap ni ada kaitan dgn kematian siapa entah masetu, hoho :]
tapi sebelum tu aku kenal dengan budak drjh 5 dgn 6 sebab dorang nk couple dgn budak kelas aku,
yang drjh 5 tu rapat lah jugak dengan aku,
yg lagi satu tu selalu buli aku je,
last sekali aku tau jugak siape yg buat,
hah! ceteka-2
rupanyer budak darjah 6 tu yang buat,
masatu rehat, aku main-2 dgn kawan-2 dengan belakang tu,
lepastu dgar lagi pintu tu bergegar,
aku nampak ada bayang hitam dekat tepi cermin tu,
aku pon keluar kelas tengok, dia dengan kawan dia yang buat,
tapi sekarang bila dah tak buat lagi pasal UPSR kot, hoho :]

                                              =>     lepas tu, masa darjah 5 ni extrem sikit,
aku jadi kk lagi sebab cikgu yg sama,
pagi-2 aku kena hantar attendend,
ada stu hari tu,
ada sorang mamat ni keluar kelas
aku pon keluar lah kejar dia balik,
masatu waktu KT, cikgu Ismail , cikgu disiplin :0
time tu dia keluar kelas sampai aku kejar dia dekat kantin,
lepastu dia patah balik,
belakang dia cikgu Ismail lah, aku dekat belakang cikgu Ismail,
aku pon jalan lelaju, bagi salam, teros mencecet masok kelas,
sampai kelas macam biasa lah,
tak silap aku dia tak bawak buku kot,
lepastu cikgu cakap dengan dia ' kau ingat aku tak nampak kau main kejar-2 dgn kk? '
aku senyap je masetu,
sampai sekarang aku ingat peristiwa tu, hoho

PEACE YOW! CHILL LA BRO :)
okey lah, tu je yang aku nak share sepangjang aku,
sekarang sekolah menengah tanak jadi kk lagi dah,
pasal tanggungjawab mesti lagi berat kan?
hoho, klah tu je
Assalamualaikum





2 comments: