Tuesday 13 March 2012

Pabila Dia Bercerita

Assalamualaikum, hey stalk !

Hmm, ni lah entry aku yang pertama,
Aku nak cerita lah sikit macam mane aku boleh dapat idea nak 'pabiladiabercerita' ni,
selama ni aku buat blog ingatkan nak guna ni lah,
tapi orang cakap dengan aku suroh tulis name aku sendiri je, tak best bukan? hoho :]
Blog ni cerita pasal aku, something that is private and public lah jugak
hmm, kalau sesiape yang dah jumpa aku dekat luar lah aku ni macam mane,
kalau yang belum pernah jumpa aku tu ni lah aku nak cerita sikit,

Aku ni agak pendiam, pemalu dan selalu senyum di depan halayak ramai, hoho :]
Kalau dekat perempuan lagi lah jangan cakaplah,
diam tak terkata, hoho :]
Kawan-2 aku cakap kalau aku bercerita ni gebang gila,
tapi dah cerita betul, aku melakonkan balik je reaksi tu, dorang dah tergelak-2, hehe :]
kadang-2 aku lupa aku tokoh tambah laa sikit-2 :]

And lagi satu, aku ni kuat berangan lah jugak,
Port aku berangan selalunya :
1. Dalam toilet
2. Sebelum tidur
3. Boring and sorang-2
4. Depan cermin
5. Dalam kereta (jalan jauh)

Aku selalu berangan pasal benda yang nak terjadi atau benda yang dah lepas :3
tapi, tak salahkan budak kecik berangan? hoho :]
Klahhh, tu je aku nak cakap, ni cuti seminggu ni insyaAllah lah aku update setiap hari :]
kbyeee, Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment